TikTok to mobilna aplikacja internetowa umożliwiająca wysyłanie bardzo krótkich materiałów wideo
Statystyczny użytkownik TikTok spędza na platformie więcej niż na YouTube
TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją mobilną na świecie. Obecnie ponad 2 miliardy pobrań
TikTok w sierpniu br odwiedziło w Polsce 10,37 mln internautów, zapewniając 31,23 proc. w rynku platform społecznościowych
Tik Tok odniósł olbrzymi sukces na rynku mediów społecznościowych i jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą. Aplikację pobrało już ponad 3 miliardy użytkowników.
Tworzymy produkty, które są odpowiedzią na potrzeby naszych odbiorców – pokolenia Z. Są to osoby, które większość swojego czasu spędzają w Internecie. Tik Tok jest miejscem, które pozwala nam do nich dotrzeć.
Tik-Tok oferuje 2x wyższą efektywność sprzedażową vs. Inne media
TikTok | 8,16 |
YouTube | 6,40 |
3,46 | |
2,24 | |
2,00 | |
Snapchat | 1,15 |
Opinie influencerów pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a blisko połowa z nich jest gotowa zapłacić więcej za rekomendowany produkt
Rośnie rola edukacyjna mediów społecznościowych, a generacja Z szczególnie docenia ją dużo bardziej niż starsze pokolenia. Dla firm oznacza to, że serwisy społecznościowe to również miejsce, w którym znacznie częściej powinny komunikować nie tylko informacje związane z produktem, ale też treści edukacyjne czy społeczne.
ROSSMANN to jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie. Funkcjonuje w Polsce, Niemczech, Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. Sieć drogerii Rossmann to dynamiczny rozwój, jasno określone wartości i nowoczesność. To misja i codzienna troska o dobro klientów, wychodzenie naprzeciw ich potrzebom i otwartą komunikację.
Rossmann to jedyna drogeria, dzięki której stacjonarnie możecie przenieść się na Planetę Świadomej Pielęgnacji i sięgnąć po swój własny kawałek kosmosu, dzięki produktom Stars from The Stars.
Spółka Stars.Space osiągnęła niezwykły sukces w emisji akcji! Osiągnęliśmy galaktyczną kwotę 4,55 miliona złotych – jest to obecnie największa zebrana kwota, dzięki equity crowdfundingowi w Polsce. Niezmiennie udoskonalamy nasz model działania, aby być w czołówce najbardziej efektywnych firm na rynku kosmetycznym. Dziękujemy za zaufanie wszystkim inwestorom!
4,5 mln
złotych